уторак, 15. април 2008.

MOJTRG - prostor za poeziju


Ovogodišnji program Treći Trg započeće književnom tribinom za šankom španskog bara Casa Garcia u Kraljevića Marka 19 pod nazivom mojtrg – prostor za poeziju u četvrtak 17.aprila u 21h predstavljanjem pesnika Petra Matovića. U okviru tribina mojtrg planirano je 13 književnih večera, svakog drugog četvrtka, na kojima će se za šankom jedinstvenog bara u Beogradu, gostima i publici, razgovorom o životu i literaturi i čitanjem tekstova, predstaviti najznačajniji mlađi beogradski i srpski pisci.





Program mojtrg je prilika da upoznamo profil, neku vrstu facebook-a, naših pisaca i pesnika i najavimo ovogodišnji beogradski festival poezije koji Treći Trg planira za početak septembra.

U četvrtak 17. aprila svoj profil otkriće nam pesnik Petar Matović.
Program počinje u 21h za šankom španskog bara Casa Garcia u Kraljevića Marka 19. Razgovor vodi Dejan Matić.

Naredni mojtrg planiran je 24. aprila a svoj profil otkriće nam pesnikinja Ana Ristović.

Tribinski program mojtrg pomaže Sekretarijat za kulturu Uprave grada Beograda.

Prijatelji programa mojtrg: kafe-restoran Biblioteka (Terazije 27) i španski bar Casa Garcia (Kraljevica Marka 19).

Medijski sponzori programa mojtrg: WANTED!


Нема коментара: